Klachten

Klachtenregeling
Bij ontevredenheid over bepaalde schoolzaken, gaan wij graag met u in gesprek. Soms kan een klacht, om wat voor reden dan ook, niet door de direct betrokken persoon worden opgelost. Dan zijn de afdelingsleider of vertrouwenspersoon hiervoor beschikbaar. Zij vormen samen de interne klachtencommissie.

Is de klacht na gesprekken met de interne klachtencommissie niet opgelost? Dan zijn er drie mogelijkheden om een formele klacht in te dienen:

  1. De interne klachtencommissie van mytylschool de Brug.
  2. De externe klachtencommissie van Stichting BOOR (zie ook:Klachtenregeling stichting BOOR 2020 )
  3. De Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC) (meer info: onderwijsgeschillen.nl).

 

Vertrouwenspersonen
Mytylschool de Brug heeft zowel interne als externe vertrouwenspersonen. De interne vertrouwenspersoon is een personeelslid van de school. Bij deze persoon kunt uw kind met persoonlijke problemen terecht. De vertrouwenspersoon is er in de eerste plaats om te luisteren en om advies te geven. In geval van seksuele intimidatie of andere ernstige klachten kan de interne vertrouwenspersoon doorverwijzen naar de klachtencommissie of de externe vertrouwenspersoon. De externe vertrouwenspersoon heeft geen dienstverband bij de school en staat daardoor meer op afstand. 

Interne vertrouwenspersonen

Afdeling SO
Karin Wijntjes
kwij@mytylschooldebrug.nl

Afdeling vmbo/havo
Chantal Aveling
cave@mytylschooldebrug.nl

Afdeling VSO praktisch gericht
Marion van der Burg
mvbu@mytylschooldebrug.nl

 

Externe vertrouwenspersoon

Mevr. Jakkie Ames
jakkie_ames@hotmail.com
06 13570625


Wilt u meer informatie?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op!

010 - 2111 777 info@mytylschooldebrug.nl